недеља, 1. април 2012.

Na putu do naše crkve

Kišan, prohladan dan.Na putu do crkve sam zabeležio mojim fotoaparatom par starih napuštenih kuća u Kuzminu.Kažu da je kod nas u Kuzminu oko 240 napuštenih kuća.Užas!Pa eto vam prilike, ko želi da obezbedi imanje  na selu, a ima par hiljada eura u šteku, evo prilike.Ja sam tu da vam pomognem u svakom slučaju.
Naš salaš malko izdaleka

Česma sa koje koristimo vodu za piće i spremanje hrane

Prva napuštena kuća na koju sam naišao, na glavnom putu za Bijeljinu

Još jedna...



Do pre par godina je ovde bila ambulanta , apoteka i lekarski stanovi.Ovo je stara švapska kuća, vlasnik je jedan nemac.Kako se priča u selu, namerno se pušta da propadne, i ako neko nešto ne preduzme, ova stara kuća će se srušiti sama od sebe.Nalazi se na samom raskršću puteva za Sremsku Mitrovicu, Bjeljinu, Šid i Erdevik.




Naša crkva





Pričešćivanje najmlađih



Нема коментара:

Постави коментар

Напомена: Само члан овог блога може да постави коментар.